Nu-mi pot accesa contul - cont închis/blocat/restricţionat

Atunci când încerci să te autentifici sau să depui şi să joci, este posibil să primeşti un mesaj de eroare, care te informează că ai contul închis, blocat sau restricţionat. Aceasta ar putea fi din cauză că una dintre echipele noastre sau unul dintre sistemele noastre automate necesită ceva de la tine pentru a-ţi permite să joci în siguranţă.

De ce este restricţionat contul meu?

Motivele posibile includ:

  • Ţi-am solicitat documente şi nu le-am primit încă.
  • Nu ţi-ai validat contul la timp.
  • Am observat că ai creat mai mult de un cont.
  • Ai solicitat în trecut să-ţi fie închis contul.
  • L-am închis pentru a ne conforma cu cerinţele legale.
  • Am restricţionat contul din motive de securitate.
  • Trebuie să-ţi solicităm mai multe documente pentru a verifica fondurile tale sau pentru a ne conforma legilor pentru combaterea spălării banilor.

Cum pot încărca documentele?

Citeşte această pagină pentru informaţii mai detaliate în legătură cu motivul pentru care solicităm documente şi cum să le încarci în siguranţă.

Ce se întâmplă dacă am mai multe conturi?

Nu permitem mai mult de un cont per jucător per licenţă. Aceasta este în conformitate cu politica noastră cu privire la conturi duplicat. Consultă Termenii de utilizare a serviciului pentru mai multe informaţii. Dacă ai realizat că ai mai multe conturi, contactează-ne pentru a ne informa.

Cum pot recâştiga accesul la contul meu?

Dacă ţi-ai închis contul şi doreşti să îl redeschizi, contactează-ne şi te vom ajuta cu plăcere.

Atunci când blocăm sau restricţionăm contul tău, îţi trimitem un e-mail, care conţine motivele închiderii şi instrucţiuni. Verifică adresa ta de e-mail înregistrată pentru un mesaj care explică ce avem nevoie de la tine. Apoi, contactează-ne urmând paşii de mai jos:

  1. Din oricare pagină de pe website-ul nostru, selectează 'Ajutor' din partea de sus.
  2. Apasă butonul verde 'Ai nevoie de ajutor' din partea dreaptă jos.
  3. Urmează instrucţiunile pentru a ne contacta.

Alternativ, ne poţi contacta folosind aplicaţia noastră pentru mobil. Mergi la:

  • Cont → Ajutor → Contactează Serviciul Asistenţă

În cazul în care contul tău este închis sau restricţionat, este posibil să nu te poţi autentifica atunci când deschizi aplicaţia. În acel caz, mai întâi apasă 'X' în partea din dreapta sus pentru a închide mesajul pop-up de autentificare. Apoi, urmează instrucţiunile de mai sus pentru a contacta echipa noastră Serviciu Clienţi.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe