Proces de verificare ’Cunoaşte-ţi clientul’

De ce trebuie să-mi verific contul?

Trebuie să ne asigurăm că ne conformăm legislaţiei în vigoare şi cerinţelor cu privire la licenţă şi că deţinem documente doveditoare din partea jucătorilor noştri cu privire la vârsta, identitatea şi adresa lor. Acest proces este cunoscut drept verificări 'Cunoaşte-ţi clientul (KYC).

Ca operator reglementat de jocuri de noroc, trebuie să ne asigurăm că toată activitatea de joc de pe site-ul nostru:

  • Este corectă şi sigură
  • Nu este asociată cu activităţi infracţionale.
  • Este conformă cu profilurile de client şi cu ceea ce înţelegem noi prin activitatea lor.

Acest proces este similar cu deschiderea unui cont bancar şi colectarea informaţiilor de client în scopuri de identificare şi verificare.

Utilizăm verificări electronice pentru a confirma identitatea şi vârsta jucătorilor. Din păcate, nu putem valida 100% din clienţii noştri electronic şi, în aceste cazuri, va trebui să ne trimiţi documente KYC.

Ce documente pot trimite?
Dovada identităţii

Ca dovadă a identităţii (ID), unul dintre următoarele documente actuale şi valabile pot fi acceptate:

  • Paşaport
  • Permis de conducere faţă-verso (nu este valabil pentru licenţele .GR şi .DE)
  • Carte de identitate emisă de ţara de cetăţenie (faţă verso)

Dacă nu poţi trimite documentele de mai sus, cele de mai jos sunt, de asemenea, acceptabile:

  • Carte de rezidenţă (faţă-verso)
  • Certificat de naştere împreună cu o factură recentă de utilităţi, care să arate numele tău complet, adresa actuală şi data emiterii sale (nu mai veche de 3 luni).
  • Livret militar
  • CitizenCard sau PASS card™ (trebuie trimis împreună cu un certificat de naştere care să conţină aceleaşi informaţii).
Dovada adresei

Ca document pentru dovada adresei (POA), ne poţi trimite unul dintre următoarele:

  • Factură de utilităţi (factură gaz, apă, electricitate, internet, linie telefonică fixă sau TV), nu mai veche de 3 luni
  • Permis de conducere**
  • Extras de cont bancar (nu mai vechi de 3 luni)
  • Extras de cont card de credit (nu mai vechi de 3 luni)
  • Contract de închiriere (cu dată şi semnătură)
  • Scrisoare de la angajator/fluturaş de salariu
  • Certificat fiscal sau scrisoare emisă de guvern
  • Poliţă de asigurare locuinţă sau auto (nu mai veche de 12 luni)
  • Card de adresă maghiar pentru jucătorii rezidenţi în Ungaria.
  • Următoarele ţări acceptă Propiska:
    • Rusia
    • Belarus
    • Ucraina
    • Uzbekistan
    • Armenia

**(nu se acceptă în Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Germania, Georgia, Kazahstan, Moldova, Mongolia, Rusia, Ucraina şi Uzbekistan.)

Dacă nu ai niciunul dintre aceste documente, te rugăm să verifici lista de mai jos pentru documente alternative:

  • Scrisoare financiară (de exemplu, scrisoare comercială de credit, scrisoare credit bancar transferabil, scrisoare de investiţii)
  • Scrisoare autorităţi locale
  • Scrisoare agenţie guvernamentală
  • Scrisoare de Asigurare Socială
  • Factură telefon mobil (nu mai veche de 3 luni)
  • Certificat de rezidenţă (nu mai vechi de 3 luni)
Documente bancă/card credit

Ca parte a eforturilor noastre continue de a proteja securitatea datelor clienţilor noştri şi a angajamentului permanent faţă de respectarea Standardului de securitate a datelor din industria plăţilor cu cardul (Payment Card Industry Data Security Standard - PCI DSS), te rugăm să te asiguri că ne furnizezi documente în care:

  • Doar primele 6 şi ultimele 4 cifre ale numărului cardului sunt vizibile. Toate celelalte cifre trebuie să fie protejate (mascate sau acoperite) şi/sau ilizibile (1234 56*****7777)
  • Să nu trimiţi o copie verso a cardului tău de credit/debit.
  • Dacă primeşti extrase de cont online:
    • Trimite o captură de ecran a extrasului de cont.
    • Asigură-te că numărul cardului este acoperit aşa cum este specificat mai sus.
    • Adresa ta, numele complet şi data sunt vizibile (în interval de 3 luni).
    • Imaginea trebuie să arate întregul ecran al dispozitivului şi URL-ul (adresa web a paginii).
  • Dacă numerele cardului de credit/debit nu apar pe extrasul tău bancar, trimite-ne un exemplar care să indice cele mai recente tranzacţii către contul tău de utilizator.

** Nu acceptăm extrase de cont de la bănci online precum Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd. etc., ca probă validă a adresei.

Ce se aşteaptă atunci când trimit documente KYC?

În ceea ce priveşte documentele de identificare (ID), următoarele trebuie să fie vizibile:

  • Numele tău complet
  • Data naşterii
  • Data emiterii sau data expirării
  • Cele 4 colţuri ale documentului
  • Semnătură

În ceea ce priveşte documentele doveditoare ale adresei (POA), următoarele trebuie să fie vizibile:

  • Numele tău complet
  • Adresa ta curentă
  • Data emiterii (nu mai veche de 3 luni)
Exemple de documente acceptabile
Document de identitate

IMPORTANT: Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.

Exemplu ID FRExemplu1 ID FR

Exemplu IT IDExemplu1 ID IT

Exemplu UA IDExemplu1 ID UA

Permis de conducere

IMPORTANT: Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.

Exemplu FR DLExemplu1 DL FR

Exemplu RO DLExemplu RO DL

Exemplu UA DLExemplu1 DL UA

Paşaport

IMPORTANT: Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.


Exemplu UA PPExemplu CA PP

Exemple de documente care nu sunt acceptate
  • Imaginile şi textul trebuie să fie lizibile, clare şi să aibă o rezoluţie bună.

ID IT neclar

Fotocopii

  • Nu acceptăm imagini de fotocopii.

Exemplu fotocopie

Tăiată

  • Cele 4 colţuri ale documentului trebuie să fie vizibile, inclusiv codul MRZ sau numărul unic al documentului.

Exemplu fotocopie tăiată

Informaţie ilizibilă/ascunsă

  • Părţi importante ale documentului (de exemplu, data naşterii sau număr document unic) trebuie să fie vizibile pentru a confirma autenticitatea.

Exemplu ascuns

Care sunt formatele de documente suportate acceptate?

Acceptăm următoarele tipuri de documente:

  • Copii scanate
  • Fotografii digitale ale documentului original (dacă imaginea este clară)
  • Capturi de ecran aşa cum este menţionat mai sus
  • Imaginile/fotografiile trebuie să fie lizibile şi clare
  • Imaginile trebuie să fie complet color
  • .pdf
  • .doc
  • .bmp
  • .png
  • .jpg

Cum pot încărca documentele?

Poţi încărca documentele prin programul nostru de joc, aplicaţia pentru mobil sau website.

Pentru a încărca prin intermediul website-ului sau de pe mobil:

încarcă documente

Pentru a încărca prin intermediul programului de joc, autentifică-te în cont şi mergi la:

  • Ajutor → Contactează-ne
  • Categorie: Securitate şi verificare cont
  • Subcategorie: Verifică-mă

Pentru a urmări un film instructiv (doar în limba engleză) despre încărcarea documentelor, apasă butonul pentru redare.

Computer:

Mobil:

De ce mi-aţi solicitat să trimit mai multe documente?

Ocazional, este posibil să cerem mai multe documente pentru a îndeplini obligaţiile noastre de reglementare sau orice verificare avansată, în baza activităţii tale. Trebuie să ne înţelegem clienţii şi activitatea lor pentru a păstra siguranţa ta (şi a noastră) atunci când joci pe site-urile noastre.

Nu toţi clienţii vor trebui să treacă prin acest proces, dar dacă o trebuie să o faci, te vom contacta solicitându-ţi documentele necesare.

Asigură-te că adresa ta curentă de e-mail este actualizată, deoarece în unele cazuri, aceasta poate avea impact asupra posibilităţii tale de a juca.

Ce este Sursa veniturilor (SOW) şi de ce este atât de important?

Sursa veniturilor descrie cum un client sau familia sa a obţinut totalul veniturilor. De exemplu, trebuie să verificăm activităţile care generează sau contribuie la acumulările financiare ale clientului şi alte active.

Exemple de surse de venit:

  • Moştenire
  • Investiţii
  • Deţinerea unei afaceri
  • Angajare

Acest proces ne ajută să prevenim spălarea de bani pe site-ul nostru şi să protejăm jucătorii dintr-o perspectivă de joc responsabil.

De ce documente este nevoie pentru Sursa Veniturilor?

Nu te îngrijora, vom solicita doar documente specifice activităţii tale de pariere. Documentele doveditoare pentru verificarea veniturilor pot include unul dintre următoarele:

  • Fluturaşi de salariu (din ultimele trei luni).
  • Scrisoare semnată din partea angajatorului cu antetul companiei, care să confirme salariul, data începerii angajării şi profesia.
  • Extras de cont care să indice ultimele trei încasări de salariu.
  • Declaraţii de investiţii.
  • Copii ale extraselor de cont, în cazul în care clientul este liber profesionist, care să indice salariul şi detalii despre client.
  • Scrisori avocaţiale din partea celor care s-au ocupat de vânzarea unei proprietăţi sau afaceri.
  • Alte dovezi clare referitoare la câştigurile tale din poker/jocuri de noroc (inclusiv loterie).
Ce este Sursa fondurilor (SOF) şi de ce este atât de important?

Sursa fondurilor descrie sursa imediată a fondurilor unui client, de exemplu, metoda de depunere utilizată pentru a credita contul jucătorului.

Ca parte a licenţei şi obligaţiilor legale, suntem obligaţi să obţinem anumite informaţii de la jucătorii noştri pentru a derula procesele noastre de verificare internă.

În toate cazurile, indiferent de locaţia ta, trebuie să ne asigurăm că:

  • Persoana potrivită utilizează contul.
  • Protejăm jucătorii de fraudă sau de la asocierea cu activităţi ilegale.
  • Jucătorii noştri pot juca pe site-ul nostru într-o manieră care nu afectează bunăstarea lor personală şi financiară.
  • Acţionăm în conformitate cu legislaţia şi reglementările în vigoare din regiunile în care operăm.

Documente pentru verificarea sursei fondurilor
  • Card bancar
  • Cont e-wallet
  • Voucher pre-plătit
  • Transfer bancar
  • Transferuri peer-to-peer (transferurile între jucători nu sunt disponibile pentru toate licenţele).

Ce se întâmplă dacă nu trimit documentele?

Dacă nu putem să te contactăm sau nu poţi trimite documentele solicitate, este posibil să-ţi restricţionăm contul până la primirea documentelor solicitate.

Documentele şi informaţiile mele sunt stocate în siguranţă?

Noi luăm toate măsurile pentru a proteja confidenţialitatea identităţii jucătorilor noştri şi a oricăror alte informaţii sensibile pe care le colectăm.

Avem restricţii interne pentru a securiza informaţiile tale.

Nimeni nu are acces la aceste informaţii, cu excepţia jucătorului sau aşa cum este menţionat în Politica noastră de confidenţialitate, pe care o poţi găsi pe website-ul nostru.

Toţi angajaţii noştri trebuie să respecte Politica de confidenţialitate pentru a păstra confidenţialitatea datelor personale ale jucătorilor noştri. Această obligaţie îşi păstrează validitatea şi după ce un angajat a părăsit organizaţia noastră. Investim în cea mai nouă tehnologie de arhitectură de securitate pentru a proteja datele pe care le deţinem.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe